Artikelen | Onderwijsboeken

Horeweg, A. (2020). Traumasensitief werken op school. 

LBBO,Beter Begeleiden special, mei 2020  

Horeweg, A. (2020). De traumasensitieve school: Wat levert het de leerling op?

LBRT Magazine, jrg. 28, nr 1 februari 2020, p14-16

Horeweg, A. (2019). Meisjes met ADHD,

Zorgbreed, jrg. 16, nr. 3 2019, p. 15-19.

 

 

 

Horeweg, A. (2019). Kinderen met psychotrauma 

Publicatie Zorg Primair februari 2019

Schmeier, M. & Horeweg, A. (2019). Stilte in de klas 

Zorg Primair, nr. 08, dec. 2018, p. 22-25.

Horeweg, A. (2018). Schoolbrede aandacht voor het getraumatiseerde kind

LBBO Beter Begeleiden, jrg. nr 8, sept. 2018, p. 40-43.

Houben, E. (2018).Handel preventief in plaat van curatief. Interview met Anton Horeweg

Interview over de rol van de gedragsspecialist

LBBO Beter Begeleiden, maart 2018, p. 6-9.

Horeweg, A. (2012). Luister eens naar me! 

Soebar, week van de opvoeding, december 2012

Bestel mijn boeken

Bereik mij
Executieve functies

Aansturende regelfuncties of executieve functies: hoe beïnvloeden ze gedrag en leren? Lees meer.